Аутизм складніше діагностується у дівчаток, і це додає їм проблем

Аутизм впливає на думки, почуття, взаємодії та переживання приблизно однієї з 70 осіб. У дитинстві аутизм діагностується у трьох хлопчиків на кожну дівчинку (співвідношення, яке з часом значно скоротилося). У дівчат цей стан часто діагностують пізніше, ніж у хлопчиків, тому вони втрачають можливість підтримки в ранньому віці, повідомляє  medicalxpress.

Дівчатка з недіагностованим аутизмом ростуть, не розуміючи, чому вони іноді плутаються у соціальних ситуаціях. Їм може бути не так легко заводити друзів, як іншим і іноді вони можуть стати мішенню для хуліганів. Це може призвести до довічного відчуття невдачі та думки, що вони мають дефекти характеру.

Дівчатка, яким не поставили діагноз, як правило, не мають супутніх труднощів, таких як гіперактивність. Але багато дівчаток і жінок отримують інші (іноді неправильні) діагнози замість або до діагнозу аутизм.

У світі психічного здоров'я існує давнє упередження, за яким деякі симптоми, такі як агресивні та екстернальні, вважаються прерогативою чоловіків, а внутрішні симптоми, такі як тривога, розглядаються як прерогатива жінок.

Клінічні спостереження показують, що у багатьох жінок, яким поставили діагноз аутизм у дорослому віці, були різні інші діагнози, включаючи тривожні розлади, депресію та розлади настрою, прикордонний розлад особистості, обсесивно-компульсивний розлад та розлади харчової поведінки. Якщо основною причиною є аутизм, лікування та підтримка мають бути адаптовані, щоб бути ефективними.

Таємний аутизм

Дослідження показують, що дівчатка швидко вчаться копіювати інших, що призводить до "маскування" або "камуфлювання" їх труднощів. Вони можуть практикуватися в міміці перед дзеркалом, щоб бути готовими привести свій вираз обличчя у відповідність до майбутніх соціальних ситуації; вони можуть скопіювати інших дівчат, щоб навчитися позиціонувати своє тіло.

Вони можуть мати безліч сценаріїв для спілкування у різних ситуаціях, особливо коли є ризик, що їм доведеться брати участь у «світській бесіді». Вони використовують підходи, що ґрунтуються на правилах, а не інтуїтивно реагують у даний момент.

Їхні особливі інтереси можуть бути «прийнятнішими», ніж інтереси аутичних хлопчиків: тварини, музика, книги або просто навчання порівняно з відеоіграми чи поїздами.

Спроба бути досконалим чи досягти успіху в інших областях може бути ще однією реакцією на соціальні труднощі. Ці стратегії можуть призвести до того, що можливий аутизм навіть не розглядатиметься батьками, вчителями та лікарями. У порівнянні з хлопчиками у дівчаток спостерігається менше форм поведінки, що повторюються, таких як поглинання одноманітними діями, вузькі інтереси або ритуалізовані дії.

Постановка діагнозу має значення

Згідно з висновком авторів нотатки, батьки та вчителі можуть помітити, що дівчатка не сприймають соціальні сигнали або трохи відстають від своїх однолітків у деяких сферах. Розмова з дівчинкою про те, як вона справляється із соціальними ситуаціями, може бути показовою. Плутанина або підхід, що ґрунтується на правилах, можуть бути швидко стати очевидними.

Аутичні дівчатка виростають у жінок, які можуть мати дуже прямий стиль розмови та не вловлювати тонкощів спілкування. Це може призвести до того, що вони отримають негативний професійний зворотний зв'язок та посилять сумніви у собі.

На думку авторів, діагностичні оцінки аутизму потребують переосмислення:

  • вони повинні враховувати сильні сторони аутистів, а не зосереджуватись виключно на недоліках та порушеннях. Іноді аутизм не розглядається через наявність лише сильних сторін;
  • вони повинні містити загальний життєвий досвід аутичних жінок. Це було добре задокументовано аутичними жінками, багато з яких зробили успішну кар'єру, але все ж таки зіткнулися з труднощами;
  • різницю між проявом аутизму в жінок і чоловіків би мало бути відбиті у діагностичних критеріях;
  • аутичні люди повинні бути включені у розробку різних діагностичних тестів.